En suprice!!

Dagen har gått snabbt och jag har fått en del gjort.

Fick frukost  på sängen även idag =) Manngrynsgröt. Fast jag fick själv gå upp och laga den först.
Dom är så söta mina sessor!!

Sen sprang dom ut i sommarvärmen och lekte med sina kompisar.
Själv så satte man sig och pluggade.
Har även packat ner flickornas kläder.
Så nu har dom bara några ombyte var framme. Kanon!!
Mindre tvätt för mig =)

Sen packade jag även mina kläder=)
Tycker inte jag har så mycket kläder, men bara mina strumpor tog upp mer än en halv sopsäck =)
tror inte jag behöver köpa de på ett tag :P
När vi flyttade upp så räknade jag dom. 196st!
Sen har jag köpt några och kastat några ju.

Jaja.
Flickorna var hemma hos Beppe o Lukas och hade vattenkrig och sen gick dom ner till sjön och badade med Jenny och Niklas. Alla badade och hade mysigt!
Kom hem lagom till middagen var serverad och jag satt och åt!

Flickorna bakade kladdkaka till oss som det blev fika på efter middagen!
Sen gick dom ut, och jag satte mig på balkongen och pratade med Madde.
Hann precis sätta mig vid datorn igen och börja spela mitt spel när någon hoppar fram och frågar om kaffet är klart!
Blev rädd så jag nästan kissade på mig =)
Och Madde blev nog döv på köpet =P

Det var mamma!!!
Hon som inte skulle komma fören på tisdag!!!
Gjorde kaffe och bjöd på en bit kaka ute i solen.
Sen kastade jag flickorna i duschen och vi satte oss på balkongen en stund. Har ju så varmt inne!

Nu ska vi hitta på något =)

1 Vicki:

skriven

196 par strumpor?? Det var inte lite:-)



Många flyttlådor runt omkring dig nu?



Vicki

Kommentera här: