Vem öppnade kranen?

Nu är det kväll igen. Och inte vilken kväll som helst, utan fredag =)
Så skönt med helg!!
Mysa med flickorna.
Tänkte vi skulle se en film ikväll och imorgon blir det nog att baka lite här hemma. Om dom nu vill =)

Det blev sent igår. Gick och la mig 01,50 :S
Sa till mig själv redan vid 21,30 att jag skulle snart sova, men så blev inte fallet.

Dagen har varit lugn här hemma. Jag har suttit still i stort sett hela dagen. Inte kunnat röra mig =(
Mens och ont i magen till max!!
Får väl förra månadens niagrafall denna månaden med.
Förra var så lugn o skön.

Vi har precis ätit.
Det blev stek idag på nötbog =)
Det var jätte saftigt och gott.
Till det hade vi potatis och gräddsås.
När jag öppnade kylen och skulle ta ut gurkan så var den slut =(
Men de gick och äta ändå =)
1 Anonym:

skriven

jag skulle med se film men jag somnade =)

2 Yvonne:

skriven

lördagen har varit lugn,i morgon ska vi upp tidigt

vi ska åka skidor,

vi ska äta chips idag,det käns som det är en månad sen.vi ska titta på lägenheter i morgon

kram från mormor

Kommentera här: