Morgan. En räddande ängel!!

Idag när jag pratade med Eva i telefon så kom Morgan in och erbjöd mig låna hans datorn så länge. Åhh han är en ängel. Inte den snabbaste precis och inte den nyaste heller, men jag kan plugga =)
Så dom kom upp med den innan dom körde på kalas! Skit bra tänkte jag. Då kan jag plugga lite under dagen.
Bullshit! Min mus passade inte =( Bara o vänta på att dom skulle komma hem så jag kunde få hans mus med.

Så Eva kom upp nu ikväll med den och vi tog en kopp te och muffins=) Snackade massa skit. hehe Hon e för rolig hon!!
Anna ringde med nu ikväll och sa att hon PANIKpackade. Flyttar i morgon och hon hade bara packat Saras rum. Hrmm Lycka till =)

Under dagen har här varit fullt med barn till och från. Dom har tittat på "mora träsk" och hoppat och dansat. Skoj!! Tur man inte skulle plugga =)

Var nere i källaren och skulle ta upp en låda med kläder till Tindra. För jag visste att hon hade EN låda där nere med denna storleken. Men när jag kom ner där så var där 3½låda!! Båda storarumsborden är fulla med högar nu som jag ska få in någonstanns. Större garderober hade inte varit fel!!

Hittade 2vinterjackor med tillhörande termobyxor med till Milli. Sen när Eva var här letade jag efter ett par skor som Emma skulle få prova. Då hittade jag 2vinterjackor till som Miranda fick förra året! Så hon har!!
Hittade 2vinterjackor och 2par termobyxor till Tindra.
Så det ända dom behöver är vinterskor!! Perfekt!! Åka till skopunkten en dag med Eva bestämmde vi. Finns ju i E-tuna!!

Nä, nu ska jag försöka hitta ett usb hål på denna datorn. Finns väl baktill. Jobbigt!!!!

Kommentera här: