Så mysig dag

Vi kan ju börja med gårdagen.

Vi åkte till Katrineholm hela familjen och gick till öb och handlade lite. sen till Willys. Skönt och få fyllt på lite här hemma. Vi kom hem på kvällen och då åt vi och sen tog vi det bara lungt.

 

Idag när vi vaknade åt vi frukost nästan direkt och sen kom Patric och Elin hit och hämtade oss. Kände att det var varmt ute när jag stod på ballkongen men inte så varmt. Elin kom i shorts och linne. Shit tänkte jag!! Men gud så varmt det var.

Vid sjön var det supervarmt. Helt vindstilla och mysigt!! Flickorna tog av byxorna och badade benen men sen trillade Tindra i helt så dom fick ta av sig allt=)

 

Hundarna simmande hela tiden. eller ja, Gniztra iaf!! Nemo vågade inte=) Han badade bara benen!! Jag satt på bryggan med Elin och badade fötterna!! Så skönt i vattnet

 

Sen gick vi hem och jag satte mig på millis ballkong en stund. 18,15 var där 32grader!! Så nice. satt där ett bra tag. pratade med mamma och rökte!

 

Har ont i mitt öra:( igår började det spänna och sen på kvällen sprack det och började rinna. Idag gör det så ont så jag håller på och dö!! Upp i huvudet och ner i käken!!

 

Nu kom Elin. Skulle låna en film och hämta saker youssef handlade i flen till dom precis!! Ska röka med henne nu innan hon ska hem igen!!

Kommentera här: