Andra avenyn + plugg + mys!

Nu har vi tittat på Andra avenyn och flickorna har gått och laggt sig. Jag sitter i telefon med Eva. bla bla bla....
Plugga lite matte gjorde jag innan aa började. Ska göra lite till nu innan jag ska mysa med min älsklingen=)


1 Gracious E.:

skriven

Nej, fortfarande ingenting.. inte ett ljud! :( Men imorgon hoppas jag på att få höra något, men det märks som sagt. Kan inte göra annat än o vänta. Och det är jobbigt att vara så enormt maktlös och i en sån här situation! Usch, ja det är grymt jobbigt allt.. att sakna honom så här osv. faan! :( Men ha en trevlig kväll/natt!



Kram!

2 Yvonne Kvant:

skriven

Hur har det gått i skolan förresten, Jag had rent glömt bort att fråga.

3 C:

skriven

skolan? vad är det?? Jäkla idioter!! Jag har typ inget mer och göra. Denna veckan har jag 2prov och 1 inlämning och sen inget mer. Får inget mer ju!!

4 svärmor:

skriven

va då mysa se nu till att jag blir farmor nån gång.

5 Yvonne Kvant:

skriven

Jag undrar om svärmor kan axla det ansvaret.Det är en hel del tester man måste genomgå först.Hhahahahaha.Fråga en som har läst boken,gått kursen, sett videon det e inte lätt,fast jag har praktiserat i 14 år.mormor

Kommentera här: