När alla sover

Ska snart rusa till jobb.
Måste bara blogga och dricka uppp mitt kaffe ;) 
 
Igår efter jobb hade jag så ont i huvudet igen.
Så jag la mig för att vila och när jag blev väckt en stund senare så var maten klar :D
Tack bejbi!
 
Sen blev det ju mello här hemma. Precis som hos många andra!
Vann rätt låt?
 
Det var inte den jag röstade på precis men jag tror ändå att det är en bra låt för Sverige.
 
Nä nu måste jag rusa.
 
 
 
1 Anna:

skriven

Jag höll nog på Måns, så var ändå glad att han vann. Känns som den starkaste låten att skicka iväg :)

Svar: Tack detsamma!

2 Kattis:

skriven

Hoppas du haft en bra dag på jobbet idag! Jag är väl en av dom få som inte kan svara på om rätt låt vann eftersom jag inte hört den, men jag tror Måns som artist har en chans i Eurovision sen så vi får väl se!:)

3 Kashaya:

skriven

Inte min favoritlåt men jag tyckte iofs att typ alla låtar lät likadana..

4 Boel:

skriven

Jag tycker det var rätt låt som vann :D

Sv: Tack!

5 MATILDA ROSQVIST:

skriven

Ha en bra start på veckan! :)

6 KassandraPalma:

skriven

har inte följt mello i år men Måns låt är riktigt bra!

7 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Så skönt för dig att maten var klar! :)
Hahaha bilden.. känner igen mig en hel del!

8 jossan:

skriven

Åh men vilken lyx att vakna av att maten är klar :D
Hann inte se mello i lördags då jag var påväg hem från Stockholm, men jag läste & hörde ju vem som vann ganska snabbt ändå. Vet inte riktigt om jag tycker om låten eller ej faktiskt, helt okej kanske men inte så att det var en favorit ju :)

sv: Ja vi hade superskoj, inte så vanligt att man träffas så många heller av sina vänner, och samtidigt! :D
Jag trivdes väldigt bra faktiskt, fast nu var det ju bara 5 dagar jag var där, och i sommar isåfall kommer det ju bli en hel vecka, men jag får se! Jag hoppas jag kommer trivas då med :D

Åh jag älskar att våren är påväg! Man blir ju så himla glad av solen :D Hörde dock att det ska komma snö redan till helgen, blä! :(

9 N:

skriven

Haha gillar citatet!

10 Tea:

skriven

SV: Förlåt för segt svar finaste du! Men jag håller verkligen med dig till 100% hihi! ;) tiden går verkligen skrämmande fort ibland! nu är det liksom redan tisdag, nyss söndag ju?! :O
Hoppas du får en riktigt bra fortsättning på dagen, kramisar! <3

11 Nea :

skriven

Vad mysigt!

Kommentera här: