Hon är förälskad =)

Miranda har ett tag letat efter ett par nya skor.
Ett par nya Nike Air Max 90
 
Så en dag förra veckan åkte hon och bejbi och tittade i några affärer.
(Efter att ha tittat genom ALLA sidor på internet)
 
Hon kom hem med ett par jätte fina skor =) 
 
 
1 Dan Thor:

skriven

Jaså? :)

Fina skor.


Ja inte väljer jag att jobba helg, för några få korvören extra.
Natt går an, men inte helg i det fallet.

Jon Henrik Fjällgren eller Mariette? =)

kram

2 MALIN:

skriven

Vilka snygga skor!

3 Sara:

skriven

Riktigt snygga var dem ! :)

4 Ida Lindborg ♡:

skriven

åh vad fina! :D

5 - Caroline:

skriven

Så snygga!

6 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Ja, det var riktigt påfrestande när jag drabbades av sömnproblem... Men nu kan jag sova utan problem igen :D Så skööönt!

Sorry, för sent svar... men har inte haft någon blogglust. Men nu är jag troligtvis tillbaka så sakteliga :3 Kan berätta hur mina helgplaner ser ut... ska plugga, åka till pappa och sedan blir det 75-års fest :D Vad händer för dig denna helg?

Kramisar i mängder underbaring! <3

7 Sarah:

skriven

Kul att hon hitta ett par skor nu då :)

8 Alice:

skriven

ohh vad snygga! jag äääälskar nike air max!
Vilken affär hittade hon dom på? tycker de flesta har ganska dåligt utbud och de "vanliga" färgerna.

9 KassandraPalma:

skriven

så snygga!!

10 Pauline:

skriven

vad roligt!

11 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

Jag har också nike air max 90 :)

Kommentera här: