Fredagsnöje ;)

Jag var ju ledig från jobb i torsdags och fredags. 
 
I torsdags var jag på ikea och köpte tyg till flickorna.
De ville ha ny gardin och har tittat ut tyg.
 
Så i fredags plockade jag fram maskinen och satte mig och sydde lite =) 
 
  
 
 
 
1 J:

skriven

sv:
japp =)
bor du centralt i malmö?

2 Johanna - inspo för briljant bloggare:

skriven

Snyggt!

Ha en fantastisk dag och helg

3 Emmelie:

skriven

Å va kul, och superfint blev det ju också :-D

4 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Vad fint!! Jag skulle också vilja ha en symaskin :)

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vad roligt :)

6 Tessie:

skriven

Frågestund hos mig, passa på ställa frågor! :)
http://ragdollie.blogg.se/2015/march/fragestund.html#comment

7 Elin:

skriven

blev ju jättefint!:)
sv: tack, kul att du gillade den :D

8 Nea :

skriven

Vad snyggt! Hoppas du får en fin start på veckan

9 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Men så duktig du är. Själv har jag inte sytt sedan jag gick i skolan, typ högstadiet! Borde köpa mig en maskin haha:)

10 maria at inredningsvis:

skriven

Så jäkla kul att sy :) jag önskar dig en fortsatt vårsolig vecka.

Ny post ute..en ny inredningsbutik ingen får missa :)

LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)

Kommentera här: