Så underbart!

Idag är det fredag och en ledig sådan.
 
Solen både lyser och värmer, vaknade av mig själv, lägenheten är nystädad och nu väntar jag bara på att tvätten ska bli klar
 
Perfekt fredag enligt mig =) 
 
Blomor och en ny duk gör susen ;) 
 
 
Nu väntar jag på mamma som ska komma och fika =) 
1 Ellen:

skriven

Gud vad skönt att ha det nystädat! Jag skulle vilja städa ikväll, men kommer hem så sent från jobbet. Får viga lördagen eller söndagen till städning helt enkelt.. :)

2 Mikaelas tårtor och bakverk:

skriven

Tack snälla vad glad jag blir!:) Och vad fina blommor, tulpaner är så fina!

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Härligt med en ledig dag! :)

4 Petra:

skriven

sv ja verkligen

tack så mycket

tack detsamma.

händer i helgen?

5 Mia Forsberg:

skriven

Vad härligt med en ledig fredag! :) Jag håller med dig om att fredagar är underbara. Men jag föredrar lördagar för då är jag HELT ledig :)

Har du några planer för helgen förutom att det är jobbhelg? :)

6 Nathalie Tegelstam:

skriven

Mysigt att fika med sin mamma! :) kram

7 Klara Andersson:

skriven

aa perfekt fredag!

8 Nea :

skriven

åh vad mysigt, det fina vädret gör verkligen hela dagen bra!

9 JoJo:

skriven

vad skönt med en ledig fredag! :)

sv; ja är nog många som drömmer om just det! :)
tack detsamma fina du!

Kommentera här: