Djupt försjunken

De senaste dagarna har vi haft helt galet fint väder!
Är våren verkligen här?!
Hoppas!!
 
Jag har varit lite frånvarande i bloggen
All min lediga tid spenderar jag djupt försjunken i mina böcker.
 
Kanske inte all tid men mycket ;) 
 
Nora Roberts är min favoritförfattare och bröllopsserien har legat och kallat på mig ett tag. 
 
1,5 bok kvar sen är jag ledig för er igen ;) 
 
 
 
Vem är din favorit författare?? 
 
1 NICOLE:

skriven

Det är verkligen underbart med vädret nu :D Hoppas det håller i sig!! =)

2 Carolina Thoor:

skriven

Verkligen! Solen har varit alldeles underbar dessa dagar, men idag har blåsten gjort solen tråkig :/

Sv; Tackar :)
Ja, min dag har varit bra. Hoppas din dag också varit bra!

3 Flisan:

skriven

sv: skönt :)

4 Lillabus:

skriven

Har den serien här hemma med Nora Roberts och tycker att den är underbar :)

Ja, jag har gått ut med att jag ska bli mamma :D

Kommentera här: