Är jag tillbaka?!

Min bloggpaus höll visst i sig lite längre än vad jag hade planerat!
Men är jag tillbaka nu?
 
Det är 3 år sedan jag skrev sist.
Jag har verkligen saknat bloggen men jag har verkligen inte hittat tiden till den
Tänkt länge att jag ska skriva, men som ni alla vet så flyger tiden bara iväg.
Vi får se om jag är tillbaka för att stanna nu eller vad som händer.
För har verkligen saknat att få skriva av mig.
 
Mycket har hänt i mitt och familjens liv
Jag vet inte var jag ska börja!?

Får väl ta lite i taget ;)
 
 
 
1 ullie:

skriven

hi hi då får vi se välskommen tillbaka
här hos mej är jobbigt med både en sjuk pappa som gick bort i feb o en sjuk svärmor som gick bort i mars o nu begravning så ja tufft år o vill helst ha ett annat :d hur somh helst nu vet du lite o välkommen tillbaka kramar

Svar: Nä men usch då :( Är det inte nog med 1 bortgång?! Så himla orättvist livet kan vara. Hoppas du kan njuta lite av solen och våren ändå.Kramar
~*~Clin~*~

2 Danten89 :

skriven

Ta en dag i taget? :)

Svar: Ja, jag tar det som det kommer =) Har verkligen saknat att skriva men vem vet?! Tiden kanske inte räcker till nu heller.....
~*~Clin~*~

3 Danten89 :

skriven

Jag får bara notis om kommentarer nu, skriver knappt blogg längre själv. :) Jag blir 30 nästa år, tappat det lite :)

Kommentera här: