Massa bra energi

Snittblommor är så fint och de ger en så mycket eergi tycker jag.
 
Är sjukt dålig på att köpa hem det dock.
Får nog skärpa mig ;) 
 
Köpte tulpaner och vide på torget när mamma och jag var i stan förra veckan.
De står lika fina än =) 
 
 
1 Johanna Marie:

skriven

Super fint! :)

2 Malin Lundgren:

skriven

Vilken fin header du har!

3 N:

skriven

Fina :)

4 Mamma Malin:

skriven

Åh, så fint :)

5 Tessie:

skriven

Sv; Min helg var bra. Men sedan har det dykt upp en massa saker efteråt som gjort mig väldigt besviken osv.. kanske tar de i ett inlägg lite längre fram.

Tårtan blev super uppskattad! :)

6 Ida Lindborg ♡:

skriven

vad fina :) så bra att du har en massa energi :D

7 Michaila - hälsa och studentliv:

skriven

Åh älskar tulpaner, det är så fint! :)

8 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Tack så jättemycket :D

Och jag bloggar tyvärr inte längre på Olesenstjej, är numera verksam på Charlottahagg.blogg.se så kika gärna in där och säg vad du tycker om min nya blogg! KRAM :)

9 Mikaelas tårtor och bakverk:

skriven

Tack så jättemycket!:)

10 Sara Navjord:

skriven

Fina blommor :)

Kommentera här: