Helt lagom och perfekt!

Jag har jobbat hela helgen, vilket gjorde att jag var ledig idag.
Så jag mötte upp mamma som planerat och så åkte vi till Triangeln.
 
Inte ofta man åker till något annat köpcenter när man bor bredvid Emporia.
 
Vi satte oss på Espresso House och åt brunch =) 
 
Där satt vi och spanade, pratade och virkade/stickade i några timmar =) 
Även min systerdotter Thea kom och höll oss sällskap! 

Sen gick vi i några få affärer innan vi åkte hem. 
Helt lagom och perfekt!
 
 
1 Sarah:

skriven

Så mysigt ni hade de :)

2 Petra:

skriven

Sv tack detsamma

3 Netti:

skriven

Vilken mysig ledig dag du har haft :-)

4 NICOLE:

skriven

Vilken mysig dag =)

5 Klara Andersson:

skriven

gott det ser ut!

6 Anna:

skriven

Låter som en fantastisk start på veckan!
Svar: Ja, det kändes riktigt gott :)

7 jossan:

skriven

Åh vilken mysig dag! & den där smörgåsen såg inte alls dum ut alltså, hungrig jag blev nu... haha :(

sv: ÅÅh tack så mycket! :D Nu har jag iallafall fyllt år :D

Men ellerhur, jag förstår inte varför det är så tokigt att bjuda på soppa :o Jättebra & god bjud-mat ju :D Behöver ju inte vara svårare än så egentligen ju :)
Tårtan var också väldigt god! Tyvärr efter bilden hade tagits så började den rinna isär, för att min syster hade tagit ut tårtan ur frysen för tidigt, det var ju en moussetårta :/ Men smaken var det inga fel på ändå :D

8 tess- mamma till Malin & Olivia:

skriven

Finns inget bättre än brunch ju!
Kram

9 Alice:

skriven

Lät som en mysig dag!

10 Carolina Thoor:

skriven

Lät som en mysig dag :D

Sv; Tackar! Vad roligt :)

Kommentera här: