En söt sovmask =)

Efter jobb förra veckan så gick jag och Tindra till Emporia.
Hon behövde lite nya underkläder och byxor.
 
Vi tittade runt lite innan hon hittade vad hon ville ha =) 
 
Jag hittade en sovmask också!
Så perfekt!

Då jag behöver ha det helt mörkt när jag ska sova och ofta ligger Y o tittar på tv mycket längre. 
 


Hur söt var inte den då?!
 
1 Anonym:

skriven

Sv: ja hehe :D

2 Tea:

skriven

Åh nej men guuuud va söt, hade verkligen velat ha en sån där! ;)

SV: Tack så mycket gumman, blir så glad, du är ju bara för gullig =) japp, en ny header blev det faktiskt hihi... :P Hoppas allt är bra med dig och att du får en underbar fortsättning på veckan fina du. Massa kramar <3

3 Viktoria Eriksson:

skriven

så söt :)

4 Sara:

skriven

Verkligen otroligt söt ! Själv skulle jag behöva en sådan mask med :)

5 Rebecca:

skriven

haha gud vilken söööt! <3

Kommentera här: