Rent galet så trött jag är

Det är rent galet så trött jag är.
Inte sovtrött utan helt slut i kroppen!
 
Måste vara för jag jobbat så pass mycket nu i jul o nyår. 
Många sena kvällar/nätter och klockan har ringt tidigt. Inte så mycket sömn inte.
 
Men de är bara jul och nyår en gång om året ;) 
 
Sticker inte under stolen med att det hade varit skönt att vara ledig lite. 
Så grymt skönt!!
 
Just nu känns det bara som att jag jobbar och sover!!
 
1 danten89:

skriven

Hur kommer det sig? Hade inte du ledigt jul?

Tack :D

Hur är det annars?
Vad hittar du på? :)

kram

2 EllieMJ :

skriven

Usch då. Jag sover till 12.30 om dagarna. Skulle inte killen väcka mig så skulle jag sova vidare bara. :p
♡♡

3 Nea :

skriven

Hej, måste bara säga att din blogg vart himla fin. Hoppas du får en fin dag och inte tröttar ut dig allt för mycket :)

4 natalia:

skriven

Så jobbigt när man är sådär helt slut i kroppen, du får ta o vila lite!

5 ullie:

skriven

tog några sem dagar o hade lång ledig helg så blev en vecka .. underbart skönt måste ja medge. det behövs men tiden går så fort undra va ja gjort.

ha en fin start på veckan kram

6 Susan:

skriven

Usch vad jobbigt!
Det fanns en tid...för länge sedan...när man sjukskrev sig när den enorma tröttheten slog till...för sådär 40 år sedan... :-)
Jag skickar ett uns ork till dig för nu är min ledighet slut och har lite över.

Kraaaam

Kommentera här: