Vårt nyår =)

Nyår firades i Bara hemma hos min bror med familj =) 

Så efter jobb åkte jag hem och gjode vid mig och sen begav vi oss till Bara.

God mat och trevligt sällskap!
Kvällen och natten sprang snabbt förbi och vi åkte hem och la oss i någon timme innan jobbklockan ringde igen =) 

1 Lillabus:

skriven

Låter som ett härligt nyår. Huvudsaken är att man tillbringar den med folk som betyder :)

Usch lät inte som något vidare väder. Skulle gärna se lite sol på himmeln nu.
Ha en bra kväll!

2 Rebecka:

skriven

Svar:
Hihi, eller hur :D

Ha en fin kväll ♥

Kram

3 Carolina Thoor:

skriven

Förstår. Jag är helldre inte pigg och glad varje morgon, speciellt inte då jag vet att jag ska upp till skolan xD inte jätte trevligt!

4 J:

skriven

sv:
jodå, själv? =)

5 JoJo:

skriven

låter som att ni hade ett mysigt nyår vännen! :)

sv; ja jag med! :D
det är rätt bra med mig, lite trött bara. hur är det själv? :)

6 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Låter ju supermysigt!!
Måste bara säga att jag tycker om att läsa dina inlägg, så lätta, mysiga och intressanta! :)

7 Anna:

skriven

Låter som ett riktigt skönt nyår!
Svar: Ja, jag gillar också Beck :)

Min helg var fin, tack :) Din med hoppas jag!

8 Sara:

skriven

Låter som en härlig nyårsafton :)

9 Nathalie Tegelstam:

skriven

Vad härligt och fina bilder :) kram

10 Emmy Lam:

skriven

Vad trevligt! :)

11 natalia:

skriven

Så mysigt :)

Kommentera här: