Det ekar!

Det ekar ganska så tomt här inne.
Men sjukskrivna fortsätter här hemma. 
Alla sjukdomar  avlöser  varandra.

Så orken finns inte riktigt till bloggen, tyvärr.
Men ska försöka svara på en del kommentarer ikväll :)

Nu ska jag bädda ner mig och se en film

Ge oss sommar nu! Så man känner sig piggare!!
1 Mia Forsberg:

skriven

Ja det är en vacker låt :)

Åh så tråkigt att vara sjuk! Krya på er där hemma! Jo tack med mig är det bra. Jag har varit på läkarbesök och mår fortfarande lite illa efter undersökningarna och har lite ont men jag hoppas det blir bättre under natten. Tänkte snart gå och sova så det kanske går över :)

2 natalia:

skriven

Ja lite sommar skulle inte skada :(

3 mamma mindy:

skriven

God kväll vännen..Här är det bra med mig...inne på min andra vecka på jobbet..sköt på sitt sätt att joba som vanligen igen..Än är barnen friska så det är så skönt..Ni får krya på er..en fika sen när alla mår ba igen..kram kram

4 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Jag har inte den blekaste aning. Men du kan säkert googla och få fram något ;) Jorå, det är fint med mig! Nacken börjar även gå till bättringsväg så det är väldigt skönt! Vad härligt å höra att du snart är på banan igen :D Det glädjer mig!

Massvis med kramisar till dig, going! <3

5 Celine:

skriven

Hoppas ni kryar på er!

6 jonna:

skriven

tack så mycket :)

7 NICOLE:

skriven

Oj så tråkigt med massa sjukdomar :(( Hoppas ni kryar på er!

8 danten89:

skriven

Var du med in på Akuten=? :(
Krya på er allihopa!

Jag mår bra, ska inte klaga känns det som ;)

Kolla in min Youtube Kanal då vettja? :D

https://www.youtube.com/channel/UC_Fdvo1R2R2kEywUow2kGnA

kram

9 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

Hoppas du känner dig bättre snart!

10 Petra:

skriven

Sv ja det gör det verkligen

Tack fina du

11 Lilla Malin:

skriven

Åh så tråkigt. Hoppas ni blir friska snart!

Kommentera här: