Vår helg.

I fredags efter jobb kom bejbi och hämtade mig.
Vi åkte till stan och tittade i lite affärer.

Köpte med oss godis och lite annat smått och gott och åkte till Skurup igen.
 
Vi var bara hemma hos bejbi och tog det lugnt. 
Såg film och mös =) 
 
 
1 Elin Almqvist:

skriven

Religion är det samhällsämne som är mitt svagaste, just nu har vi en inlämning om den goda människan inom de alla fem världsreligionerna. Känner att det inte kommer gå så bra ugh ..

MM vad gott med godis!

2 Mia Forsberg:

skriven

Mums med godis! Det har jag också ätit i helgen, choklad i mängder ;) Det kan man aldrig få för mycket av, haha :D

Ja jag önskar också att helgerna var längre, de skulle gärna få vara 5 dagar och så 2 arbetsdagar ;)

Jodå min helg var bra, var i jönköping och shoppade, bakade osv :) Din då?

3 MartinaOlsson:

skriven

sv; det är ju det allra bästa, så lätt att matcha!
jadå, hur har din helg varit? :)

4 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Hittade du något kul när ni var i affärer? (:

Sv: Hehe ja. Det kan man ju lugnt säga! Lite roligt att även du har uppmärksammat det ;D

Jorå, jag har haft en riktigt bra helg! Ägnat mig åt sång i stort sett hela helgen!! Hoppas att även du har haft en fin helg (8

Massvis med kramisar till fina dig! <33

5 Klara Andersson:

skriven

gott me godis

6 Johanna - inspo för briljant bloggare:

skriven

Vilken film såg ni?

Ha en fantastisk dag

7 Nea :

skriven

Åh vad mysigt, och gott med godis!

8 Tessie:

skriven

åhh, nu blev jag sugen på lite godis! :) Får handla någon godbit i morgon! :)
SV: Tack.. jag har bara dessa som är STORA. Är på jakt efter någon mer, tror jag! :) hehe..

Kommentera här: