Jag försökte!

Igår på kvällen satte jag mig för att svara på era underbara  kommentarer.
Men datorn ville annat :(

Vet inte om det var blogg.se som inte ville eller vad. 
För det gick komma in på allt annat.

Jaja, ett nytt försök senare idag :)

Sitter nu på bussen på väg till jobb.
Bilden vill inte laddas upp så något galet ät det :(

1 Kajsa-Stina:

skriven

Det är så jävla irriterande när datorn ska krångla och sega på liksom.. Fattar inte vad det är frågan om eller om det är att systemet är överbelastat av alla som är inloggade eller vafan det handlar om haha? Hoppas det löser sig bättre idag iallafall och att du har tillgång att kunna svara på alla kommentarerna idag istället :)

sv: Vad skönt att du har haft en fin helg vännen. Det glädjer mig verkligen. Jobbigt bara att du känner dig trött. Känner så väl igen mig i det jag också och undrar varifrån den kommer? Om det är järnbrist eller om det faktiskt har en påverkan av vädret att göra? Tack o lov så har det varit solsken i flera dagar nu och bara det gör ju så att man får ett bättre humör och känner sig piggare bara det :)

Min helg har varit fin den också. Firade alla hjärtans dag hemma med familjen då jag är singel för tillfället men det funkar lika bra det att fira med familjen tycker jag. Visa lite extra uppskattning att man har dem människor som man faktiskt har i sitt liv! :)

Jag tycker också att bidragen i lördags var mycket bättre om man jämför med första deltävlingens även om jag också tycker att det inte är så bra som det har varit förr. Tycker att alla bidragen som var i finalen 2012 var superbra! Ett av dem bästa åren tycker jag :)

Hoppas du mår bra idag och att du får en fin onsdag fina du! Stor kram <3<3

2 Robex Lundgren:

skriven

trevlig blogg du har

3 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Samma sak för mig, och det är även struligt idag:(

4 Carolina Thoor:

skriven

Vad jobbigt att blogg.se alltid ska krångla :/

Sv; Ja semlan var god! Då får du ta och köpa om du vill käka en iår :D

5 Pauline:

skriven

så jobbigt när de inte fungerar

6 Alice:

skriven

Blogg.se brukar krångla för mig med!!

7 Alicia:

skriven

Tråkigt att det strular så för dig.. Hoppas du får en bra kväll iallafall! :)

8 Petra:

skriven

sv tack

9 JoJo:

skriven

är inte roligt när bloggen krånglar! :( hoppas att det går som du vill snart igen :)

sv; tack snälla du! :)
jag tyckte inte att den var bättre än boken.. jag blev lite besviken på den då jag saknade en del från boken, men den var ändå bra och helt klart sevärd :) min kompis som inte har läst böckerna blev också lite besviken på filmen faktiskt :P

Kommentera här: