Dagens låt <3

 Endless Love by Mariah Carey and Luther Vandross

 
 
1 MATILDA:

skriven

Fin låt :)

2 Sara:

skriven

Bra låt! :D

3 Kajsa-Stina:

skriven

Åh den här låten är så fin! Var alldeles för längesedan jag hörde den sist så det var ju toppen att du tipsade om den nu så jag fick återuppleva den lite grann hihi :)

sv: Tack fina du :) Ja det är verkligen underbart att ligga inne i soffan under en gosig filt med tända ljus och framför en bra film eller tv-program. Även om det precis som du säger är mysigt att gå ut i friska luften också och leka i snön! Man blir aldrig för gammal för att leka! Mina föräldrar är ju inte direkt super unga längre men dom skojar och leker en hel del dom med haha! Tycker det bara är roligt att se och när dom bjuder på sig själv liksom :)

Jag mår rätt så bra tack måste jag säga :) Hade en jobbig morgon med kroppsångest dock men nu efter ett möte hos sjukgymnasten så känns det redan lite bättre så nu kan det bara bli bättre. Hur mår du själv vännen och hur har din dag varit?

Vad jobbigt att du hade en jobbig dag i söndags och att du grät mycket. Men jag tycker det är ett skönt sätt att ventilera på och gråta ut allt jobbigt. Då efteråt känns det så skönt tycker jag :)

Många kramar <3

Kommentera här: