Så tomt :(

Som alltid när man läst klart en bok, blir det så tomt och konstigt. 

Tur jag har många böcker som ligger och väntar på mig ;)

Tror nog jag tar fram en ny och börjar direkt ;)

1 Life of Johanna:

skriven

Sånt är jobbigt när det känns tomt efter en bok :(

2 Flisan:

skriven

sv: ja verkligen :)

så grymt bra böcker synd bara att nästa bok kommer ut nästa år haha :/

3 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Hihi, vad go du är! Böcker är mysigt (: Har börjat läsa "Niceville" men kände för ett par dagar sedan att börja på "Få det gjort! - svart bälte i vardagseffektivitet". Men efter den är tanken att jag ska fortsätta med den första boken.

Sv: Tackar så mycket sötnos!

Jamen, precis! Vad gör man inte för barnen ;)

Kramisar till dig!

4 NICOLE:

skriven

Ny (och fin!) design ser jag :D Härligt!

Förstår att det blir tomt, kan också känna så :O Men tur att du kan hoppa in i nästa värld snart :D

SV Ja det var supermysigt! Nu blir det plugg hela kvällen :) Kram!

5 Mia:

skriven

Ja ciabatta är så gott men jag äter inte heller det så ofta. Fast det gör inte så mycket för när man sen väl äter det så njuter man riktigt ordentligt för att det är så gott och känns lite extra lyxigt, haha :D

Mys att läsa! Det är ett bra sätt att koppla av på. Förut var jag värsta bokmalen, sen under universitetet läste jag aldrig mer än studentlitteratur, men nu när jag jobbar har jag återupptagit läsandet :)

6 Petra:

skriven

Sv ok vad bra då har jag något att ser framemot

7 Mamma Mindy:

skriven

God morgon snäckan..Följa med på Pilates träning nu klockan 1100 på Hyllie ?
Hoppas att du får en fin tisdag..HUr stor är din lägenhet? kram kram

8 Mamma Mindy:

skriven

Alltid kul med läsning..Har en hel del böcker som ligger och väntar för bli lästa..hihi--Hoppas att denna dag blir en solig dag..för de är lita grått och trist väder denna morgon..
kram kram

9 Vivi:

skriven

Ohhh Ed sheeran är så bra, han har en låt som heter Little Bump eller ngt liknande ....gråter alltid när jag hör den <3
Jag känner ofta så med bra böcker, men halvbra böcker kan jag bara lämna och gå vidare he he
Duktig som tusan att cykla 1,5 mil, vad gör man inte för sina barn ?! ;P
Kramar

10 Sara:

skriven

Älskar att läsa böcker, så rogivande :)

Kommentera här: