1 danten89:

skriven

Jo men jag måste ju skriva in hur dem mår, allt man gör, även om man kanske bara tar en promenad, en fika, eller sitter och pratar, allt allt allt ska in :P

Vad för glass blev det?=)
Jag Mår bra fint =)
Hur är det annars i veckan? lugn och ro?=)

kram

2 Anna:

skriven

Väldans fin låt.
Svar: Ja, jag håller med dig. Allt behöver inte alltid vara perfekt i livet, men det handlar om att göra det bästa av sin situation :)

Ja, men det kan jag förstå. Kul med lite nytt med! :) Ha en fin kväll.

3 Life of Johanna:

skriven

Den är bra den låten! Favorit här hemma :)

Ja gör det, underbart ställe :)

4 Carolina:

skriven

Åh den lyssnade jag på förut idag, så bra!

Tack ska du ha :D blev jätte nöjd!
Jaså? Ja, den luktar jätte gott :D

Tack ska du ha :D hoppas du också får en underbar kväll :D

5 jossan:

skriven

Åh Ed Sheeran är ju för bra!
& vad fint /nytt det blivit på din blogg :D

sv: Ja, men så himla roligt är det ju! Haha jag blev fast direkt, spelat hela dagar i rad nu..farligt :$

6 NICOLE:

skriven

ÅH han är sååå bra :)

SV: Jo men du vet , han pluggar ju 60 mil hemmifrån :) Men nu kommer han hem imorgon natt :D
Han har varit borta i 4 veckor, så saknar han så :)

Ja ibland känner man så :D och det blev ju så bra! Kram

7 Kajsa-Stina:

skriven

Jag älskar Ed Sheeran verkligen. Så fantastisk röst också :)

sv: Vad roligt att du tycker de! Ska nog köra på en videoblogg faktiskt! Har du gjort det själv nån gång? :)

Min dag var kanon igår och jag hoppas att denna dagen blir minst lika bra. Ska åka till vårdcentralen och ta lite prover nu och sen blir det hockey ikväll bland annat. Vad ska du göra idag? :)
kramar

8 carolines:

skriven

SV: Jajemän, ska faktiskt äta kinamat idag jag också haha! Blir 3rätters för att fira min födelsedag:)

9 danten89:

skriven

Ny design? ?=D
Vad av dette? `^^

Jaså? Vi behöver dokumentera för att läkare och sjuksyrror ska kunna se osv :)
Vi är 6 boenden.

Var den gosig då?^^

Hinner du aldrig vila upp dig? ;)

kram

10 danten89:

skriven

Ny design? ?=D
Vad av dette? `^^

Jaså? Vi behöver dokumentera för att läkare och sjuksyrror ska kunna se osv :)
Vi är 6 boenden.

Var den gosig då?^^

Hinner du aldrig vila upp dig? ;)

kram

11 MADDISENJ.SE:

skriven

Han är så bra!

12 Anonym:

skriven

Sv. Några planer för ikväll? :)

13 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Ååh, fina Ed Sheeran! <3

Sv: Jo, man har ju sådana dagar ibland ;) Men du kom upp eller??

Massvis med kramisar till dig sötnos!

Kommentera här: