Mys, god mat och livet

HEEEEELG!!

Äntligen är det fredag :D

Bejbi var hemma hos mig när jag kom hem från jobb.
Han kom redan igår ;) 

Bjuder på en bild på gårdagens middag och önskar dig en trevlig helg
 
Ugnsrostade morötter, potatis och lök.
Köttbit och grönpepparsås.

 
 
 
1 Lillabus:

skriven

Åhh gott!
Hoppas ni har en underbar helg!

2 Anna:

skriven

Åh, vad gott!
Svar: Ja, den är riktigt skön :)

Tack detsamma! Nej, har väl inga större planer så. Får besök av en vän ikväll, ska äta gott och kolla på film :) Själv då?

3 ♫♪ sandra:

skriven

gott!

4 Anonym:

skriven

Sv tack

5 Anonym:

skriven

Sv tack

6 Anonym:

skriven

Sv tack

7 Fröken.A:

skriven

Ser otroligt gott ut! Nu blev jag hungrig !

8 NICOLE:

skriven

Mumsigt! Så skönt med helg :D Jag tänkte att det var söndag idag när jag vaknade, men näää :) Blir ju lite extra lång helg då ;)

SV: ja det ska bli jättemysigt tycker jag :)

Men tack vad snäll du är! Ha en underbar lördag, kram!

9 Flisan:

skriven

sv: ja verkligen helt sjukt haha :P
idag har jag bara degat och kommer att fortsätta min lördag så hehe sj? :)

10 danten89:

skriven

fick du kommentaren? =)

11 jossan:

skriven

Men jösses vilken pangmiddag, ser SÅ gott ut! :D

sv: Ja det är riktigt gott med bullar faktiskt :)

12 Viktoria Eriksson:

skriven

nam så gott! :)

13 milina.blogg.se:

skriven

åh vad gott :D

14 Boel:

skriven

Mysigt :)

Sv: Visst är de :)
Jag har jobbat hela dagen och imorgon tänker jag bara chilla. Själv då vad har du haft för planer för dagen?

15 Elin:

skriven

Såg gott ut:)

allt bra?

Kommentera här: