En fråga = )

En fråga:
 
Hur mycket tid lägger ni ner på er blogg varje dag/ i veckan?
 
 
1 ullie:

skriven

fråga inte min man bara han säger alldeles FÖR myclet hahah j amen ett inlägg var dag o så ska man gå in på de andras o skriva o svara på kommentarer så det blir att mycket längre än va man tror
ja va skönt hon e piggare.
min har varit sådär me tråkigt jobbigt möte men ja ja överlevde men känner mej nere så hoppas det går över.

2 jossan:

skriven

Oj, förr i tiden (haha låter som att jag alltid bloggat) bloggade jag säkert två gånger per dag, ibland tre, men nu blir det knappt tre i veckan haha, vet inte vart blogginspirationen tagit vägen riktigt. Tror att det är att jag fotograferade mycket mer förut :)

sv: Haha skönt att din ställer upp på matlagning iallafall :) Men jag gillar ju iofs att laga mat så jag gör det ju gärna haha, sen får jag typ panik när jag inte vet vad han gör med maten då han knappt vet det själv liksom ;)

3 milina.blogg.se:

skriven

helt olika! jag brukar oftast sätta mig på kvällen och skriva inlägg som jag sen publicerar från appen under dagen

4 Carolina Thoor:

skriven

Haha okej ;) jag är sockerberoende och måste ha socker. Så jag försöker tagga ned på det och bara äta på onsdagar och lördagar typ :D går inte så jätte bra hahah xD

Jadu, jag går in då och då när jag har tid och svarar på kommentarer. Men jag skriver bara för det mesta under kvällarna gör jag nog faktiskt! :)

5 Isabelle:

skriven

Jag skulle säga att jag lägger en halvtimme-en timme om dagen, oftast på kvällen då jag svarar på alla kommentarer och förbereder morgondagens inlägg :-)

6 Kajsa-Stina:

skriven

Oj! Det är nog mycket tid jag lägger ner på min blogg varje dag och varje vecka. Det tar på krafterna emellanåt måste jag erkänna haha. Hur mycket ägnar du dig åt bloggen? :)

sv: Ja visst är dom outfiterna fina. Skulle gärna gå klädd så :D

Jag tror också att det är viktigt i ett förhållande att man får längta efter varandra och inte träffas hela tiden. Tror att kärleken bara stärks utav det. Och titta på er. Ni har ju varit tillsammans i hela 11 år! :) Har ni bott tillsammans nångång? Har ni barn tillsammans också? :)

Kramar

7 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Oj svårt fråga, inte jättemkt tid för just nu är det L&M Events i fokus, men rådiggar med de tidsinställda inläggen man kan göra;)
Hihi ja vi kompletterar varandra bra på alla plan jag & Mia. Så detta är verkligen superkul!
Tipsa gärna om oss i din blogg, på insta & facebook,glöm ej skicka länk;)
Allt är bra, har mycket att göra på mitt vanliga jobb & L&M Events och så hemma då förstås,många järn i elden;)

8 Emmelie:

skriven

Oj, för många? Är mycket jobb med matbloggar. Maten ska lagas, handlas, fotas, redigeras, skrivas om... Det blir lätt långa nätter :-P

9 Vivi:

skriven

Hmmm svårt.... i snitt blir det nog 30min/dag kanske... minst det iaf. Det är ju lite beroende på om jag har projekt på G eller så :)
Själv ?
Sv jo vi mår bättre nu, tog lite tid för Lilleman att återhämta sig helt, men nu verkar han typ vara sig själv... :P
Kramar

Kommentera här: