svetten rinner!

Nyss varit ute och joggat/power  Walkat  med Miranda :)
Hon åkte rullor bredvid och vi hade musiken högt i öronen!

Vet inte om jag är blötast av regnet eller svetten ;)

Hur långt är det mellan lycktstolpar?
Jag är inte så grym på att jogga. Dels för astman och dels för konditionen  inte finns :P

Så brukar jogga till en stolpe, gå till nästa, sen jogga....
Bättre än inget ;)

1 Sara:

skriven

Åh så duktig du är :)

2 ullie:

skriven

Tycker det låter bra me att räkna stolpar duktiga du .
ja du precis inte utan att man tjatar jämt om denna himla hall men det e ju det första alla ser när de ringer på¨. alltid saker skolväskor kläder skor överallt så inget undatag för att det va lite mer idag fniss

3 Petra:

skriven

sv tack få hoppas det går bra på måndag

4 Emmelie:

skriven

Härligt! Bra jobbat :-D Hmm, de perioder jag är otränad känns det på tok för långt mellan lyktstolparna och det verkar vara minst en kilometer mellan dom ;-)

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Det är ju superbra att jogga/gå mellan varje lyktstolpe! Brukar själv köra på den taktiken ;)

6 Kajsa-Stina:

skriven

Så härligt att komma ut och röra på sig :) Man blir så mycket piggare utav det! Bästa medicinen helt klart. Älskar att powerwalka och gå promenader jag med. Jogga däremot måste jag träna på haha då jag tycker att jag blir så trött utav det då jag tar ut mig så sjukt mycket i början och inte har några krafter kvar i slutet ;)

Hoppas annars du mår bra idag! :)
Kramar

7 Boel:

skriven

Låter riktigt bra :) Bra jobbat!

Sv: Härligt :D

8 Caroline:

skriven

Härligt! Jag brukar också gå mellan två lyktstolpar, springa mellan två osv.. :)

9 Emma:

skriven

jag brukar gå typ 5 minuter, jogga 5 minuter, gå 5 minuter osv fast på löpbandet :p

10 NICOLE:

skriven

Bra gjort!

SV: det var verkligen hur mysigt som helst :D
Då måste du se de filmerna!! Vi ser dem på bio vid julen, alltid :)
(då de kommit ut). Du får sluta somna när du ser film hörru ;) haha

11 tess- mamma till Malin & Olivia:

skriven

Det är ju jättebra med intervaller sådär! Jag har än så länge bara tagit promenader efter graviditeterna, men är sugen på att börja jogga & springa nu faktiskt. Det är så skönt!
Kram kram

12 Jasmine:

skriven

sv:
nää det är riktigt äckligt:P

13 carolines ♥:

skriven

Vad duktig du är! Allt är bättre än ingenting :) heja dig! ♥

14 G I N A ~:

skriven

mycket bättre än inget! :) hejja dig<3

15 Susan:

skriven

Precis så klarar jag också att jogga. Mellan lyktstolparna!
Det är liksom genomförbart utan att man dör vid blotta tanken :-)

Kraaam

Kommentera här: