Event på Perfect skin

I kväll var jag på ett event som underbara Emelie på  Walles event ordnat.
Detta hölls på en skönhetssalong, Perfect skin som ligger i centrala Malmö, Davidhallstorg.
 
 
Vi fick information om allt som finns på Perfect skin.
Där jobbar terapeuter, sjuksköterska, frisörer. Ja, allt man kan önska sig, under ett och samma tak =)
 
 
Blev även mingel och en massa tilltugg. 
Snittar, pepparkakor, bubbel, glögg, skummtomtar.... You name it!
 
 
 
 
Vi fick även vara med om en aniktsbehandling på plats 
 
 
Med oss hem fick vi en goodiebag =) 
 
Man känner sig alltid speciellt utvald och eventen görs med stil och är personliga. 
 
 
 
 
1 Jeanette - Livet i London:

skriven

sv: Det är riktigt gott ibland :)

2 danten89:

skriven

HAHA dessa event ;)

Men bara dra på massa god julmusik och fram med julsakerna och julbaka..
Började lite smått igår men hade inte så mycket sån lust igår, men idag fullt ös och alla dofter osv :)
det får upp stämningen så mycket =)

vad önskar du dig i julklapp??=)

underbart då?=)

kram

3 milina.blogg.se:

skriven

gud vad roligt :D

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Lät som ett riktigt roligt event :)

5 Boel:

skriven

Härligt :D

Sv: Tack :)

6 natalia:

skriven

Vad kul :D

7 Carolina:

skriven

Äsch då, dem vill bara väl. Jag har känt dem sen jag var så liten så liten så jag avskyr dem inte ;)

Ja, det var mysigt. Hade förväntat mig att han skulle göra det med mig idag igen, men då jag går upp tidigt ska han sova haha xD

8 Kajsa-Stina:

skriven

Åh så kul med events tycker jag! Och att få med sig en goodiebag hem är ju inte helt fel hihi! Skulle vara kul att se vad den innehöll också om du har lust att visa det? :)

Annars så mår jag lite bättre idag iaf vilket känns skönt. Men det går upp o ner i måendet hela tiden.. Hur mår du själv idag?

Massor av kramar!♥

9 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Oj vad roligt!! Härligt att ni fick med er lite hem också! :) Skulle också vilja gå på sånt där. Dela gärna med dig om du fick några bra tips :D

10 Anna:

skriven

Vad kul med event! :)
Svar: Ja, jag kände att det var bäst så.

Ha en fin kväll!

11 Klara Andersson:

skriven

kul!

12 Lillabus:

skriven

Låter som en kanon kväll :)

13 Caroline:

skriven

Såg himla mysigt ut! ^^

Tack, lite bättre idag :)

14 Mia Forsberg:

skriven

Ja kärleksmums är så gott! :) Älskar mammas, hihi.

Kul att gå på event och verkade vara en massa gott där! Jag har ätit massa gott idag, vi hade löningslunch på en restaurang och då tog jag sprödbakad rödspätta, stekt potatis och remouladsås :) å sen blev det lite fika och så köpte jag godis på ica maxi, haha :D

15 Bex:

skriven

Ja var iväg på en 100%party kryssning ja hatar verkligen också båtar egentligen haha men de gick super :D

16 Emmelie:

skriven

Låter inte alls dumt det där du :-) Vilken lyxkväll!

17 Jasmine:

skriven

sv:
jodå,sj? =)

18 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Ååh, event är alltid så himla kuul!! Jag har dock bara varit på ett ^.^

Sv: Tack så mycket fina du! Det har varit en vecka med otroligt mycket plugg, men den har ändå varit bra fast lite stressig. Hur har din vecka varit? <3 Kramiiis

19 Mamma Mindy:

skriven

God förmiddag snäckan.
Riktigt skoj att träffa dig i onsdags :) Efter alla månaderna vi har pratat fick vi träffas. Absolut en fika snart bokar vi in.
Det var ett trevligt event och träffa många andra trevliga bloggare. Ses i morgon och då är systemkameran ett måste att ha med sig :) Blev inte nöjd med bilderna jag tog i onsdags med mobilen..hihih...
Ha en fin fredag,,kram kram

20 Johanna ♡:

skriven

Åh så mysigt! Kram

21 Frida:

skriven

Vad härligt!

22 Beatrice:

skriven

ja nej det är inte roligt precis.
Hur är de med dig då?kram

23 Emelie:

skriven

Låter ju riktigt skoj! :)

24 maria at inredningsvis:

skriven

Det julgodiset mmmm :) hoppas du får en riktigt mysig adventshelg.


Jag bjuder upp till Tävling om äkta smycken på bloggen :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Kommentera här: