Tillbaka till vardagen

Vi lämnade hotellet klockan 12 och gick då och satte oss på ett cafe i närheten.
Coca cola och kortspel roade vi oss med till bussen kom och hämtade oss 13.30.

Väl på flygplatsen blev det ett besök i taxfreen och Burger King =) 
Sen lämnade vi Spanien för denna gången.

Väl tillbaka i Hyllie blev det middag på Mc Donalds innan vi gick hem =)
1 danten89:

skriven

Okey :)
Ja jag ser vissa på Bio, men samlar dem, först var det på DVD, men nu är det BluRay som gäller :D

Att åka hem är det tråkigaste ju :(

2 MartinaOlsson:

skriven

hej! allt bra? :)

3 NICOLE:

skriven

Skönt att vara hemma ändå , i sitt eget hem med sina egna saker :)

SV: Ja! Precis underbara :) Är så glad att vi hittade varandra unga så vi kan ha massor av tid ihop :D

Oj , coolt att han är i Afrika :) Och tiden går fort, snart är han hemma igen.

Ja det är ju rologare att gå i de affärerna vi inte har hemma. Roligt :D

4 Susanna:

skriven

Hoppas att hela semestern var bra! Skönt att allt funkade med hemresan också haha, minns senast vi var utomlands och det var försenat typ 8 timmar eller något sånt.

sv: Ja de har ju gjort massa nya senaste åren :D Tyckte det var riktigt kul i alla fall, även fast jag nästan "bara" åkte saker med 120 cm-gräns eftersom han var så lång :)

5 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Tackar så mycket! Vad glad jag blir :D

Haha, välkommen till min värld! Att det är kallt alltså. Nu undrar man ju änna vart sommaren har tagit vägen?? :o

Det förstår jag! Det är alltid skönast att sov i sin egen säng och med en mjuk kudde :D Haha, jag sover dock alltid med två.

6 jossan:

skriven

Åh härligt! :)
Lite skönt att komma hem till vardagen ändå också kanske :)

sv: Ja, jag har faktiskt inte testat locktången än, jag har jobbat ganska mycket nu på senaste så har inte hunnit helt enkelt, men efter allt jag sett och läst om den så ska den vara jättebra, så det hoppas jag! Kan återkomma :D

Kommentera här: