Tävlar mot mig själv!

Köpte ju en stegräknare för några dagar sedan och har använt den sedan dess.
Så har nu sett hur lite jag gå!!

Så från och med i dag kör jag en tävling mot mig själv :D
Fram till söndag ska jag ha gått X-antal steg.

Klarar jag det?
Ja jag hoppas det och ska då öka mitt mål lite till nästa söndag.
 
 
1 danten89:

skriven

Jag gillar Gorbys pirog vesuvio. ;)
Den är riktigt smaskig och kostar 6:50 :P
haha.

Oj hehe, ni kanske har den på dvd eller så? :D

2 SARA EMILIA'S mode & fotografi:

skriven

Åh så kul! Hoppas du klarar ditt mål :D

3 SARA EMILIA'S mode & fotografi:

skriven

Åh så kul! Hoppas du klarar ditt mål :D

Svar: Tack =)
~*~Clin~*~

4 MALIN:

skriven

vilken rolig utmaning! hoppas du klarar den!

Svar: Tusen tack =) Ser inte så ljust ut idag då det bara regnar, åskar. Inte ens hunden vill gå ut med mig ;P
~*~Clin~*~

5 yasmine mamma till dennis:

skriven

ajdå ja vädret i Sverige kan man ju inte lita på
men haft toppen väder här idag så nu ska jag ut och grilla.
det är bästa maten på sommaren, sen väntas en hallon o blåbärspaj som är i ugnen nu
kraaam o ha en fin kväll

6 Malou:

skriven

Svar: haha ja om det ändå gick! Det blir det säkert!:) kram

7 danten89:

skriven

Heja heja :)

Jag köper ju enbart mina filmer och till BluRay, så det är en kostnad men men :p
Jag lever bara en gång.

Jag brukar ha med en sån som lunch när jag jobbar.

Händer ikväll? =)

8 Beatrice:

skriven

Hej fina du!
Hur mår du?
Vad gör du? kram

9 NICOLE:

skriven

Klart du klarar det!!:)

SV: Haha nej precis :)

Ah hoppas på bättre imorgon. Eller klarnade det aldrig upp idag? :/

10 jossan:

skriven

Coolt med stegräknare! Hur många steg tar man normalt på en dag egentligen? :O

sv: Ja gud ja, speciellt direkt efter att man fått lön haha (a) & så enkelt att bara sitta bakom en dataskärm & klicka hem en massa som man vill ha :D

Tack, gillar den massor! :D

11 Julia :

skriven

Vad roligt! Det är nog en bra utmaning. Vad använder du för stegräknare?

Kommentera här: