Mina steg

Resultatet med min stegräknare:

Jag rör mig mycket mer nu när jag har min stegräknare. 
Man tävlar mt sig själv hela tiden.

När jag köpte en ny mobil i dagarna så har den en inbyggd stegräknare och pulsmätare.
Riktigt bra då min stegräknare inte riktigt var lätt att ha i alla kläder. Klänning tex.

Jag går långt ifrån alla steg man ska om dagen men jag blir bättre och bättre ;) 

Ökar 500steg om dagen/Veckan också så en dag kommer jag upp i alla stegen ;) 

Här bjuder jag på en bild från i går kväll då dottern följde med mig :D

1 MALIN:

skriven

Är jag helt ute och cyklar nu eller är detta vid Emporia i Malmö?

2 Louise:

skriven

Funderade på det samma, Det är väl där vid mässhallarna?
Var bor ni? Antar inte långt ifrån där vi bor eller?
Heja dig. Gick själv med i viktväktarna i måndags och har mål att gå ner 15 kg:-). Ska börja träningen efter skolan börjat.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentera här: