Det behövdes verkligen

Idag när jag vaknade hörde jag regnet smattra mot rutan.
Svalt och skönt var det också =) 

Jag är inget direkt fan av regnet men det behövdes verkligen nu.
Vi har haft fint väder så länge. Mycket längre än vad vi är vana vid.
 
Så nu myser jag i soffan med en kopp te och en film. 
Nyss ätit en jätte god soppa. Passar perfekt idag =) 
 
 
1 Michaila - hälsa och studentliv!:

skriven

Åh vad mysigt det lät :D

2 Johanna Svensson ♡:

skriven

Jag lite skönt med regn ändå :)

3 jossan:

skriven

Hit har regnet inte hittat sig hit ännu, varmt som IN I... Men té & lite svalkande luft hade ju inte varit fel :D

sv: Åh tack du! :D

Åh, bra val! :D Hade också valt tacos, alla dagar i veckan haha ;)

Nej fy, avskyr verkligen att microvärma potatis/pommes osv, blä ):

Ja men verkligen, jag känner mej inte så vuxen än men det ska ändå bli lite kul! Flyttar faktiskt idag nämligen, en dag för tidigt!:D

4 fashion:

skriven

Den här te smaken är jätte god :D

5 yasmine mamma till dennis:

skriven

ja underbart
nu blev jag te sugen.
här har det åskat lite idag men regn och det behövdes, det har vart så kvaft och varmt en längre tid.
hoppas nog på lite mer regn
kraaam och ha en fin kväll

6 jennifer:

skriven

sv: det va super gott! haha

7 Vivi:

skriven

Ta är ngt jag också drack en massa när det regnade igår, blir för varmt för det annars :)
Kramar!

8 Kashaya:

skriven

Tycker lite svalka skulle behövas...

9 Erika:

skriven

Inte fel med te, så gott :)

Kommentera här: