Äntligen hemma :)

11.30 hämtades Lillsessan hem från sina 2 veckors kollo.
Glad och nöjd var hon och längtar redan tillbaka!

Vi åkte hem och lämnade väskorna och hon hämtade sin saknade mobil ;)

Sen åkte vi ner till Beddinge för att äta glass

1 danten89:

skriven

Sicken mysig dag? =)
Mycket tvätt efter kollot?:)

På sommaren vill man ju inte stå och löka i köket? :P
Eller bara typ när man ska laga finmat osv?Ä^^

Går ni in med skor?:P

Nej inte sett ^^

kram

2 sofia:

skriven

sv; Tack visst är den :D

3 Anna:

skriven

Kul med kollo! Var aldrig själv på det som barn, men tycker alltid att det låter så himla roligt :)

Svar: Ja, jag håller med dig. Äter inte pizza ofta alls, men när jag väl gör det vill jag ju att den ska vara sådär perfekt god som dem kan vara :)

Trevlig helg på dig!

4 Anonym:

skriven

Sv tack jag tycker bäst om hemma gjord pizza än köpt äter nån gång köpt men det är väldigt sällan. Jag är alltid ute i god tid med julklappar

5 NICOLE:

skriven

Skönt att hon är hemma igen, och att hon haft det bra :)

SV: Jaha okej, jag har aldrig testat den ist :) Den här köps på frisörsalonger, har alltid kört med denna :) Tycker resultatet blir så fint :D

Åh ja, det måste man verkligen! Tog en glass igår på jobbet faktiskt haha :)

6 Flisan:

skriven

sv: jamen precis haha :P
allt bra med dig? :)

7 Petra:

skriven

åh vad gott

Kommentera här: