Robotar och latmask

 
Har haft så mycket att göra på sista tiden så min kropp skriker efter vila.
Varje dag efter jobb har det varit något möte. 
 
Men idag har jag bara suttit i soffan och stickat och tittat på film =) 
 
Som ni redan kanske vet så älskar jag barnfilmer.
Så jag har precis sett på Robotar :D
 
 
 
Utspelar sig i en värld endast bebodd av robotar. Geniet Rodney vill bygga robotar som har en förmåga att göra världen till en bättre plats. Hans dröm går dock inte som planerat, det finns fler som vill vara med och bestämma.
1 Sara:

skriven

Ja ibland måste man bara få varva ner :)

2 natalia:

skriven

Du får denna kommentar för att du var med i min lucka, antingen lucka 9 eller 10.
Vinnaren är nu uppe så kika in på min blogg o kolla om DU vann.
Glöm inte att det kommer en ny lucka varje dag.

3 SARA EMILIA:

skriven

När man haft fullt upp behöver man verkligen unna sig en kväll att bara sitta och kolla film också!
Hoppas du får en bra fortsättning på veckan!
KRAM

4 natalia:

skriven

Du får denna kommentar för att du var med i min lucka, antingen lucka 9 eller 10.
Vinnaren är nu uppe så kika in på min blogg o kolla om DU vann.
Glöm inte att det kommer en ny lucka varje dag.

Ber om ursäkt om du fått samma kommentar två gånger men då är det oftast för att du var med i båda luckorna.

5 Maria:

skriven

skönt att få en dag att varva ner :)

6 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Tack så mycket:) och visst gör det! Jag älskar också julen men saknar verkligen snön detta år :(

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Den filmen är ju så himla bra :)

8 Susanna:

skriven

sv: Eller hur haha! Alla ska se unika och fina ut, älskar också när de ligger under granen och är fina :D

9 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Underbart! Julmusik gör att man kommer i en julstämning :D Nu har det dröjt med svar. Men min helg var helt fantastisk! Hoppas att din var lika bra! Kramar i mängder <33

10 J:

skriven

sv:
haha aa =)

11 Emma Grann Fotografi:

skriven

Så bra film!!

12 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Den vill jag se. :)

13 JoJo:

skriven

den filmen är bra! :D

sv; ja det var mysigt. :)
jag är som dig, älskar också att leka lekar ibland. även att spela sällskapsspel ;)
haha nej usch, gröt är ju bland det äckligaste som finns. klarar inte ens av doften från det xD
men godis är gott däremot! ;D

14 Klara Andersson:

skriven

ÅÅ kommer ihåg den där filmen den var sååå bra!

15 Pauline:

skriven

skönt att få sticka och kolla film! :)

16 Susan:

skriven

Jag är också galet förtjust i barnfilmer. På jullovet när det går flera på tv har jag de på när jag pysslar och sysslar. Det är så mysigt.

Kraaam

Kommentera här: