Lite shopping är aldrig fel

Förra måndagen åkte jag ner till stan efter jobb.
Man är inte på triangeln så ofta nu när man bor bredvid Emporia 
 
Köpte lite julklappar ;)
Det är bland det bästa med julen. Att man kan shoppa utan att få för mycket ångest ;) 
 
Sen gick jag hem till en vännina, Tina, och drack en kopp kaffe och snackade lite skit innan jag skulle iväg på en sak ;) 
 
 
1 natalia:

skriven

Åh, jag är så snäll så jag kan avslöja nu när du blev så nyfiken!
Tror att du redan vet att jag är född i Polen och har all släkt i Polen så om min mamma får ledigt så kommer vi åka till Polen o fira jul där! :D

2 natalia:

skriven

Så spännande med julklappar :D

3 Mikaelas tårtor och bakverk:

skriven

Tack så jättemycket!:)

4 Ida Lindborg ♡:

skriven

ååh shopping <3

Sv: det ska jag hälsa henne! :') ❤

5 Petra:

skriven

sv min helg har varit super hoppas du oxå har haft en bra helg

6 natalia:

skriven

Tack för att du var med i min tävling, vinnaren är uppe :D

7 NICOLE:

skriven

Lät som en riktigt bra dag med både shopping och en vänfika :)
SV: ja det är riktigt kul :D

Japp det är min mamma det :) haha vad kul att du säger det :) tack snälla. Kram

8 Isabell:

skriven

Svar: ja gör det! :D
Va kul med shopping! :)

9 bexollila:

skriven

sv Ja koftan i högerhörnet är as fint :D

10 ELin Wred:

skriven

UTMANING TILL ALLA BLOGGARE! Alltså som alla vet så sätter musikhjälpen igång idag och jag vill utmana alla bloggare att göra en egen bössa på sin blogg där folk kan skänka pengar och se vem som tjänar ihop mest! Jag kommer göra min bössa i morgon som kommer heta "Blogg utmaning elinwred" och alla som vill vara med kan göra en bössa som heter "Blogg utmaning och namnet på din blogg" sprid gärna vidare så vi alla kan hjälpas åt i kampen mot spridningen av HIV! ‪#‎MH14‬ ‪#‎blogg‬ ‪#‎utmaning

11 Elin:

skriven

håller med, shopping är alltid najs ;D
sv: tack så mycket! min helg har varit jättebra, hoppas din också var bra :)!

12 Elin Wred :

skriven

UTMANING TILL ALLA BLOGGARE! Alltså som alla vet så sätter musikhjälpen igång idag och jag vill utmana alla bloggare att göra en egen bössa på sin blogg där folk kan skänka pengar och se vem som tjänar ihop mest! Jag kommer göra min bössa i morgon som kommer heta "Blogg utmaning elinwred" och alla som vill vara med kan göra en bössa som heter "Blogg utmaning och namnet på din blogg" sprid gärna vidare så vi alla kan hjälpas åt i kampen mot spridningen av HIV! ‪#‎MH14‬ ‪#‎blogg‬ ‪#‎utmaning

13 Jenny Karlsson:

skriven

Härligt :)

14 Vivi:

skriven

Åh så bra sagt, helt rätt med shoppingen där hi hi. Har några klappar kvar sedan är jag klar. Har maken kvar och vet i tusan vad jag ska ge honom ....eller min syster *phu* allt är ju så dyrt nu och vi ska ge för 300kr :P
Hur går ni med paket?
Kram

15 JoJo:

skriven

shopping är aldrig fel! ;D

sv; ja visst är det? :) så himla bra citat! :)

Kommentera här: