Herregud vad jag är trött idag

Herregud vad jag är trött idag!
 
Satt och gäspade 100gånger på jobb, ögonen sved och jag hade ont i hela kroppen.
På min lilla rast somnade jag, vilket jag aldrig förr gjort.
 
Kan det vara för att man jobbade 1dag extra förra veckan och jobbade över några timmar i går?
 
Har sovit någon timme nu på kvällen och hade gärna sovit resten av natten med. 
Men måste hjälpa till med läxa och ta hand om hemmet lite.
 
 
1 Anna:

skriven

Ibland har man sådana dagar. Hoppas nattens sömn gör susen!

Svar: Tack så mycket!

2 ullie:

skriven

man Blir trött utav dett mörker o regnande som är här. .. suck ge mej sommar o 25 gr =)

Hoppa allt är bra annars. HÄr är ok bara trött efter kvälls jobb så nu väntar sängen kram natti

3 danten89:

skriven

Jag skiter i pengarna, det är inte därför jag jobbar.
Jag hade inte jobbat här om jag ville ha cash.
Som undersköterska tjänar man bara korvören.
:(

Underbart =)
Julen och julmys får mig på bättre humör däremot =)
Älskar denna tiden på året :D

Härligt att höra ;)
Jag mår fint :)

Har du jobbat natt någon gång i ditt liv?=)

kram

Kommentera här: