Goodiebagen

I onsdags var jag på ett event på Perfect skin här i Malmö.
Det var Walles Pr och Event som höll i det. 

Ni kan läsa mer om det här 
 
Vi fick en underbar goodiebag med oss hem.
I den fanns ett presentkort på en behandling bestående av:
- Rengöring
- Peeling
- Mask
- Creme
 
 
Ska bli spännande att gå dit igen =) 
 
1 natalia:

skriven

Vad roligt! ;)

2 milina.blogg.se:

skriven

åh nice :)

3 NICOLE:

skriven

Kul att gå dit och sen att få goodiebag :D

SV: ja det är kallt. Fast jag gillar det, det var inte att jag klagade. Är bara lite frusen i mig själv :)
Ja det är någonstans där - 2 eller 3 :)
Tack detsamma vännen , kram

4 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Vad kul att gå på event. :)

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vilka härliga grejer du fick :)

6 Flisan:

skriven

sv: eller hur!

7 Life of Johanna:

skriven

Trevligt med event :)

Javisst blev det stor skillnad när buskarna försvann

8 claes-göran olofsson:

skriven

hej, jag tror jag känner dig..känner du igen mig?, sök på "CLAES-GÖRAN OLOFSSON" på goggle så får du alla mina kontaktuppgifter, mitt namn är inte så vanligt

9 Linda:

skriven

va spännande:D

10 SARA EMILIA:

skriven

Så kul med event! :)

11 Jeanette - Livet i London:

skriven

sv: ja, jag hade en bra helg :) Hur var din helg då?

12 Kajsa-Stina:

skriven

Men åh så underbara grejer du fick i goodiebagen! Den skulle man själv velat ha hihi :) Brukar du ofta gå på event annars o sådär? Själv har jag nog aldrig varit på ett bloggevent. Eller nä det har jag inte haha men skulle gärna vilja uppleva det nån gång :)

sv: Jag mår bara bra tack! Förutom att jag blivit förkyld då och känner mig jättesänkt :( Hoppas det går över under veckan så man inte är sjuk alltför länge.. Hur mår du själv idag? :) Jobbigt att du hade panikångest igår. Hoppas det gick över nu inatt då du fick sova? Bamsekram till dig♥

13 Caroline:

skriven

Härligt med goodiebag :D

Kommentera här: