En tradition vi har

Jag har haft så mycket att skriva om på sista tiden så har ju knappt hunnit med ;) 
Eller tiden har inte heller funnits.
 
Hela förra veckan gick i ett. 
Jag hade en massa att göra varje dag, förutom jobb.
 
Men som en tradition vi har, så blev det en lite godare frukost förra söndagen, första advent.
 
Köttbullar, lax, ägg, rödbetssallad, sill, gräddfil, gräslök m.m
Glömde dock köpa vörtbröd :(
 
 
 
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh så mysigt! :)

2 Linda-Mamma till Alfred:

skriven

Eller hur,alla dessa mail om erbjudanden o julkalendrar gör mig tokig så jag sorterar bort allt sådant;)
Ja eller hur bomben släpptes i fredags o på L&M Bloggen o i min blogg, skall bli grymt kul med eventet.Hoppas du kommer;)

3 Sara:

skriven

Så mysigt med traditioner :)

4 Life of Johanna:

skriven

Ja jag hoppas med att snön kommer snart

5 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Åh vad gott och mysigt. :)

6 natalia:

skriven

Vad kul att du är med i min tävling där man kan vinna skal.
Lycka till :)

7 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Jag skrev tenta idag på förmiddagen så jag känner mig helt slut,. har dock hunnit med en massa grejer men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen. Känns lite väl hårt att börja plugga redan ikväll så jag sätter mig nog framför tvn :) Vad gör du? =) KRAM!

8 Susan:

skriven

Vilken MUMSIG tradition!
och vörtbrödet kunde du gott glömma! Blä för russin i mat ;-)

Kraaaam

Kommentera här: