1 Viktoria Eriksson:

skriven

underbar låt! <3

2 MATILDA:

skriven

Den låten är så härlig :D

3 Amanda Niclasson:

skriven

Den är så bra!

4 Emelie:

skriven

Så bra låt! God jul :)

5 Michaila - hälsa och studentliv:

skriven

Den är fin :)

6 Petra:

skriven

God fortsättning! Hoppas du haft en underbar jul :)

7 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Tack så mycket:) Nu har jag dock varit ganska lat i ett par dagar och inte pluggat men jag tycker nog allt att man behöver vara lite ledig över jul och nyår.. Så får man ta nya tag nästa år ;) KRAM!

8 ullie:

skriven

vad ska ni göra i nyår? Något särskilt? Här blir till min kusin med hennes familj. bara familj mys med god mat.
Hoppas ni haft en skön jul här har varit mycket jobb. kram

9 tess- mamma till Malin & Olivia:

skriven

Ooh, den låten är så jul för mig! Dock klarar jag inte av mer jullåtar nu då jag lyssnat på mix megapol under heeela december, haha. Så pepp man blev inför jul av den kanalen alltså!
Kram

Kommentera här: