Bloggevent =)

I lördags var det dax för det 2a bloggeventet den veckan =)
Södra Sveriges största bloggevent. 

Även detta stod Walles Pr & Event för. 


Minglade och shoppade en massa.

Träffade en hel del härliga tjejer som jag träffade på releasen i Maj och även många nya tjejer jag funnit här i bloggvärlden =) 

Tyvärr hade jag knappt något batteri på mobilen, så kunde inte ta så många foto ;(
 
 
  
 
En överfylld goodiebag fick också följa med hem :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Sara:

skriven

Åh så roligt :)

2 Life of Johanna:

skriven

Kul att du är med i tävlingen. Lycka till

3 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Skoj med event:) Lär varit många trevliga människor där:)

4 Charlotta Hägg:

skriven

Sv: Ja, det gjorde jag också när jag bodde i lägenheten men nu passar jag på och badar så ofta jag bara kan! Hur mysigt som helst såhär på vintern ju :)

Härliga bilder! Hoppas det var ett roligt event :)

5 Emelie:

skriven

Åh va kul :D

6 danten89:

skriven

skojs :)

har du med en chokladkalender? =)

jaså? varför inte?
ger ni inte julklappar till varann?

lutar åt en sony.
behöver en bättre kamera och bra batteritid =)

kram

7 Petra:

skriven

Sv börjar bli trött på detta eländet tack så mycket

8 Jossan:

skriven

Men så kul :D

sv: Men så smart ja, testa fiskpinnar i tortillabröd med mos & goda grejer i så ska du se att dom äter ;) Berätta sen om dom gillade det :D


9 bexollila:

skriven

sv : tack desamma!
va roligt med bloggevent!

10 yasmine mamma till dennis:

skriven

kul med event goodiebags mm alltid roligt att gå på.
Dennis var super nöjd med kalaset det vart kanon lyckat.
han har precis tillfrisknat efter en jobbig hosta bara lite jobbigt snoreri kvar,
jag har dock hosta och mår inte helt toppen jobbigt med magen och bröstkorgen blir också öm men men någongång blir man väl frisk men verkar svårare nu när jag är höggravid att bli av med skiten.
Nu ska jag kika på hollywoodfruarna ska du?
kraam

11 natalia:

skriven

Kul att du är med i tävlingen, vinnaren kommer upp imorgon. :)
Kommer även upp ny lucka imorgon, kika gärna in o se vad den innehåller :D

12 Ida Lindborg ♡:

skriven

gud vad roligt!

Sv. Tack snälla! :D

13 Frida:

skriven

Vad roligt!

14 Linda:

skriven

va roligt!:D

15 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Åh vill också gå på event. :)

16 Anna:

skriven

Låter som en riktigt härlig kväll!
Svar: Haha, ja kläder och liknande är ju roligare att köpa :)

Jadå, min helg var lugn och fin den :) Hoppas även din var bra!

17 milina.blogg.se:

skriven

gud vad roligt :D

18 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

skriven

Sv: Tack så mycket fina du! Blir alltid så himla glad av dig kommentarer :D

Jag känner igen det där med att inte ha tid att sitta framför bloggen så mycket som man skulle vilja :/ Min helg var helt fantastisk!! Kramisar

19 Mamma Mindy:

skriven

God eftermiddag snäckan.Får boka in en fika snart..Synd att man inte sågs så mycket i lördags..mysigt med dk efteråt..
Ha en fin eftermiddag..kram kram

Kommentera här: