1 Beatrice:

skriven

Jag är genomförkyld men annars okej, jag ska bara ta de lugnt och försöka bli frisk sj då? kram

2 fashion:

skriven

Ha en bra dag du också! :D

3 caroline:

skriven

Sv: Jaa tacos är verkligen en stor favorit här:) så himla gott! Men tack detsamma! Ha en bra kväll du också. Glöm inte att frossa i godis nu ;) det ska jag göra! OCH chips! Haha : DKram <3

4 Erika:

skriven

Bra bild :)

sv: Ja igår umgicks jag med vänner och idag ska jag o sambon till hans släkt. Vad har du själv för dig i helgen? :)

5 Josefine:

skriven

Haha bästa bilden, och detsamma :D

6 G I N A ~:

skriven

jag har haft lördag hela veckan dock :( haha
Ha en fin lördag! :)

7 kelly:

skriven

Hoppas du oxå får en trevlig Lördag!

Kram på dig:)

8 Linda:

skriven

härlig bild

9 Tessie:

skriven

Sv; Jag älskar stora vackra koppar också. Denna är min mors, men eftersom jag är hos dom och är husvakt så fick det bli den! :)
Jag hoppas du har haft en super helg :) Kram

10 Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

skriven

sv; Primark är superbra! Nääästan lika bra som ebay, fast ebay är bäst ;)

11 Tea:

skriven

Hihi, älskar den bilden ;) lördagsgodis är verkligen det bästa gumman <3

SV: Jag håller verkligen med dig, morgonen är så jobbig när klockan ringer alltså..! Man vill ju nästan bara slänga den i väggen hihi ;)

Det var så lite fina du. Det är så himla bra att du skiter i det och bara kör på mönstrade byxor ändå! Så himla snyggt :D

Ha nu en underbart bra söndag vännen, kramar! <3

12 Anna:

skriven

Äter inte godis så ofta, jag är mer än chips och popcorn-tjej :) Särskilt chips!

Svar: Tack detsamma!

13 Susanna:

skriven

sv (sjukt sent svar men ja): Tack :D

Ja det är kul med en riktig kamera faktiskt! Men lite jobbigt med systemkamera när man ska ha olika objektiv till olika typer av foto bara, men annars så ;)

14 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

sv: Ja men samma här. Stranden i all ära, men jag vill ofta bort från det mest turistiga och ut och se de riktiga omgivningarna:)

Kommentera här: