Dagens jag

Lite från gårdagens shopping!
Allt från topp till tå är nytt.

Underkläderna får ni dock ingen bild på ;) 



Skjorta: H&M
LInne: H&M
Leggings: H&M

1 ・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - alternativ blogg & hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲:

skriven

sv; nej har faktiskt inte testat! men jag tänker att dom kan ju inte vara tyngre än Power-boots :)

2 danten89:

skriven

Är du nöjder och glader? ;)
Man får skämma bort sig ibland.

Jaså du? :)

Japp jag mår strålande, dudå?=) Trött?

Jag förstår. Måste bli lite pirrigt? ;)

kram

3 Sarah:

skriven

Kul att få se va du köpt :)

Sv: Jaa de finns nåt som e godare än jordgubbar :) Nutella skulle ja säga ;)

4 Sara:

skriven

Snygga byxor :)

Ja verkligen det tar tid att komma in i det. Men roligt när du trivs så bra :)

5 Anna:

skriven

Jättefina leggings!
Svar: Ja, men i detta avsnitt hände det ändå en del. Ska bli spännande att se fortsättningen.

6 jossan:

skriven

Men coola leggins ju!:D

sV: Hihi åh tack, det blev jättegott faktiskt! Ja rödbetor äter man tyvärr alldeles för sällan, men gott är det verkligen! :) Tur jag har en mamma som har ett helt land med rödbetor :D
Har även hört att det är gott att koka och sen ha smör på hihi!

Ja men man blir ju så lätt trött när man börjar jobba efter att man inte jobbat på ett tag :) Okej va roligt, då får vi hoppas att du trivs :D

Tack detsamma, det har den! :)

7 emiza:

skriven

snygga leggings

8 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Superfin topp :)

9 Sanna Preifelt:

skriven

Snyggt! Jag gillar leggingsen, älskar sådant mönster :D

10 mamma till william och wilma:

skriven

God förmiddag snäckan..Ja det är alltid kul att utveckla sin bekantskap :) Vi hör bestämma en dag som passar oss bra..När ja jobbar kvällar har jag mina barn på förskolan mellan 9-14 så då kan vi säkert få in en kaffe fika där mellan...sen får de bli en helg när manen är hemma o kan ta barnen..om vi nu inte skulle ta en kvälls fika...
Mina är små..min tös blir 3 i oktober o min påg blir 5 år december så de är lita skillnad mellan våra små så de var lita synd..men de kan ha kul ändå :)
Hur stor lägenhet bor du i då? Ha en fin dag..Nu känns ändå som sen sommaren är tillbax..så det är skönt...kankse hur var du lägenheten ut mot gatan den lilla buss gatan eller ut mot den stora vägen..sprang förbi där i går eftermiddags vid 1630 tiden för springa till jobbet för hinna med tåget...Ha en fin dag..kram kram

11 Emelie:

skriven

Härliga leggings:)

12 Beatrice:

skriven

Det är på en ridskola :D
Hur är det med dig då? kram

13 Flisan:

skriven

Sv: jora gårdagen var helt okej :P
Några planer idag? :)

14 bexollila:

skriven

ja visst är han galet söt :D ja hade en bra dag och hoppas du med hade det ^^

missa inte min awesome tävling, vinn valfri produkt för 300: - http://www.nattstad.se/bexollila/tavling---vinn-valfri-vara-for-300---15217481

15 Erika:

skriven

Vilka fina köp :)

sv: Jo min onsdag var bra, hur var din? :)

16 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Gillar mönstret på leggingsen:)

17 Pernilla:

skriven

Åh, så fin du är!!
Skulle också behöva ta en tripp på stan. Har liksom inget att sätta på mig förutom de där gamla tråkiga, urtvättna........blä!
/P

18 Tea:

skriven

Verkligen superfina plagg du fick med dig hem gumman =) kanonbra outfit på en fin tjej som dig <3

SV: hihi ja men eller hur alltså, verkligen :D och det var ju härligt med en nyklippt vovve hihi ;)
ja, vad ska man säga om läxor egentligen... ;) väldigt tråkiga, men inget man slipper undan tyvärr haha ;)

Hoppas du får en kanonbra fredag och helg imorgon nu vännen, kram kram! <3

19 caroline ♡:

skriven

Så fin du är! Och du ska inte vara rädd för att bära mönstrade byxor för dom är skiiitsnygga!! Grattis till jobbet också :) ha en fin kväll. Kram <3

20 Vivi:

skriven

Fasen vilket fint foto på dig, skitsnygg kombo måste jag säga !! Brukar inte gilla mönstrat men byxorna var jättecoola på dig !! :)
Sv. tack snälla ...tycker också vi är ganska söta tillsammans hi hi
Kram

Kommentera här: