¨Gästinlägg!

Då sitter man här, med en dator i knäet hemma hos carro, att sitta hos carro är inget nytt då jag bott här i 1 vecka så detta inlägget fick bli min betalning. Jobbiga perioder i livet just nu men man blir starkade varje dag och under tiden man utvecklas är det skönt att inte behöva vara själv. 

Vem är då jag? 

Carolins systerdotter på 18år som inte har en aning om vad jag vill göra med mitt liv, går i en skit skola där jag inte blir någonting! Vill inte komma ut i vuxenlivet, det är skrämande att behöva växa upp.  På fritiden just nu håller jag på med körkortet, håller på med en träningsblogg och är påväg in i träningen igen! Det enda jag vet om mitt liv just nu, är att jag är stark och att jag blir starkare varje dag.

You know my name, not my story!


1 Yvonne Kvant:

skriven

Ja du vännen, det kan man undra.Men detta heter livserfarenhet.

Kommentera här: