Dagens promenad

Jag valde att gå bort till mötet idag. Vilket jag oftast gör! Glömde medicinen hemma vilket jag ångrade hela vägen men jag fortsatte, i lägre tempo dock.

Mamma följde med hem efter lunchen och lite ärendefix.
Hon somnade direkt på soffan!
:)

1 Sofia:

skriven

Oh vad du är duktig hjärtat!! Bästa, bästa du!!

SV: Jag är väldigt stolt över mig själv idag för jag gick så långt haha. Det kan jag inte komma ifrån. Men nu är jag väldigt trött dock men det är ju bra haha. Jobbigt jag var också en kvälls/ natt människa men eftersom jag fått Ludde blev det lättare att ändra på eftersom han äter på ett schema så att säga.
Oh det förstår jag vad jobbigt, varför är du sjukskriven för om jag får fråga? Hoppas du trivs i gruppen hjärtat och får något att göra <3
Massa kramar till duktiga och bästa dig!! <3<3

Kommentera här: