Lovar inget!!

Jag lovar inget (för jag håller ändå inte det) men jag ska försöka skärpa mig här i bloggen!!

Det har hänt en hel del sen sist =)
Livet känns underbart och jag mår kanon!

Varför?
Ja, det kan man undra!
Kanske för jag har en underbar pojkvän? underbara sessor? Underbara vänner?
Ja, eller allt på en gång??

Vad har hänt sen sist?
Jo, vi har haft grillfest här hemma =)
20 underbara vänner dök upp och vi grillade och hade trevligt hela natten lång.
Har hjälpt mormor att flytta in till Malmö.
Har äntligen fixat den andra rabatten också!
ja, en hel massa andra saker har också hänt, men inget jag kommer på så på rak arm!

Det ända som kan dra ner mitt humör är väl att det är höst ute!!
1 Juni och de är kallt och regningt!!
Men efter regn kommer sol =D
1 Vicki:

skriven

Allt bra? Är ni lediga nu?



Vicki

Kommentera här: