En nice dag =)

Om jag stavar fel så beror de på mina nya naglar =)
Inte vant mig riktigt med dom! Var ju ett tag sen man hade långa nu.

Här kommer en bild på mitt Ed Hardey skal jag köpte igår =)

I LOVE IT!!

Tindra och jag åkte till Svedala vid 8.
Handlade frukost och gick hem till Peter och väckte han =)

När klockan var 10,00 gick jag på ett möte och Tindra stannade hemma hos prinsen <3

När jag kom tillbaka så satte vi oss ute i trädgården och åt melon och njöt av solen!!


Så underbart gott!!

Sen kom Katta och vi gick bort och väckte Sandra =)
Och begav oss bort och jag gjorde mina naglar!!
superfina blev dom =)

På måndag ska jag dit igen och denna gången pierca mig =) 2st minst!!

Åkte hem och lagade middag och plockade undan lite.
Sen blev det jordgubbar med kaffegrädde (Y)



Nu ska jag krypa ner i sängen. Har en lång dag framför mig i morgon!!

Kommentera här: