Fredagsmys!

idag åkte vi på utflyckt med gruppen. Långt,långt, långt birt :P Så långt så vi alla somnade där bak :P
Hittade lite o shoppa, men inte mycket dock.
Sen skulle vi igentligen bli körda hem till mig, men P kom på att han var tvungen att åka hem och fixa lite. Så vi hoppade av i Svedala ist.
handlade lite och åkte till Bara där flickorna var hemma hos morfar och Maggan.
Min bror, Sanna och syster stod också där ute.
Precis kommit hem med sin nya bil ju =)
Mamma kom och hämtade oss och så åkte vi och handlade.
Tusen tack!
Hem och lagade mat.
Precis när den var klar så kom våra gäster :P
Sis och Niklas =)
Så vi åt gott, pratade, spelade Gh och dom körde hem för en stund sen.
Sitter nu och tittar på när P spelar.
Flickorna ligger och lyssnar på saga inne i Tindras säng, men ska snart nanna dom med.
och jag ska hänga tvätt.
Jag hoppas de är bra väder imorgon, för mamma,Emma, jag och flickorna ska till Skurup och hälsa på Kicki.
Sen ska jag, Emma och flickorna kanske hem till P och sova där.
Vi är ju alltid här så vi får passa på när de e helg :D
Nä. nu ska jag vara social här!

Kommentera här: