Hos söt igen <3

Kom nyss hem till Söt igen efter en kväll hemma hos hans kompisar =)
Sitter nu framför datorn en stund och tittar på film och vräker i oss godis =) !



Är trött så det blir snart sängen.

Innan gick vi och handlade massa onyttigheter =)
Godis, redbull, öl, choklad, kakor och tandborste (glömde min hemma)

morgon kommer mina små sessor hem igen <3
Saknar dom så det gör ont i hela min kropp när dom inte är med mig.

På samma gång njuter jag.
Mest för deras skull.
Denna helgen får dom träffa alla sina kusiner och leka och ha kul.
Och jag får vara Carolin för en stund också, och inte bara mamma.
Tro inte att jag vill ha dom 24/7, för det vill jag!!!!

Nä, nu blir de mys <3


1 Ann-Marie:

skriven

Du är en fantastisk mamma...men det är viktigt att vara någon speciell oxå. Underbart att få vara med flickorna och njuta av att vara farmor :-) Älskar Miranda o Tindra :-) Vi har haft en fantastisk helg tillsammans. Var rädd om dej Puss o kram

2 Vicki:

skriven

Har flickorna varit och hälsat på sina kusiner hela helgen?



Ska din kille i väg någonstans?



Haft en skön helg annars?



Vicki

3 Clin:

skriven

Tack vännen min! Det känns skönt och höra <3 Jag gör mitt bästa och försöker göra allt för flickorna!

Det känns underbart att dom har dig som farmor! Dom kunde inte haft en bättre!! Du har många att dela dig med, men det sköter du bra =)

Va rädd om dig med!! Puss

Kommentera här: