Året som gått!

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det har jag gjort ;)

2. höll du några av dina nyårslöften? Nä det gjorde jag inte :(

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja en hel del =)

4. dog någon som stod dig nära? Ja, Emma <3

5. vilka länder besökte du? Haha, räknas Danmark?!

6. är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Jaa, en del faktiskt. men de e privat ;)

7. vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Finns många fina minne från året så svårt o bestämma ett

8. vad är det bästa som hänt dig år 2010? Nya vänner =)

9. största misstaget? misstag??

10. har du varit sjuk eller skadat dig? Njä bara vanliga influensa saker

11. bästa köpet? Min underbar påg <3

12. vad spenderade du mest pengar på? elräkningar :(

13. gjorde någonting dig riktigt glad? ja en hel del...

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Hrmm :S Finns ju så många låtar

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare! Så mycket starkare idag.

16. vad önskar du att du gjort mer? Sovit?! :P

17. vad önskar du att du gjort mindre? Suttit vid datorn

18. hur tillbringade du julen? Tillsammans med pappa, syrran med familjer i Malmö

19. blev du kär i år? njä

20. favoritprogram på tv? 2½män

21. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? inte hata kanske, men..

22. bästa boken du läste i år? varit slarvig med de detta året faktiskt =(

23. största musikaliska upptäckten? Min dotter!

24. något du önskade dig och fick? önskade mig inget så....

25. något du önskade dig men inte fick? samma svar som ovan

26. årets bästa film? massor ju
27. vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var i Pude med en massa vänner <3

28. de bästa nya människorna du träffade? En del, men Ingela kom mig nära =)

29. hur skulle du beskriva din stil år 2010? rak och ärlig!

30. vad fick dig att må bra? <3

31. vem saknade du? Pierre, Björn, Morfar, Emma <3 rip

32. favorit månad? Juni

33. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? HÅLLT MINA NYÅRSLÖFTE ;)

Kommentera här: