Gårdagen!

Hinner knappt med bloggen känns det som.
Eller jag vet inte.
Jag älskar att skriva här, men ibland så försvinner tiden och man har viktigare saker att göra.

Igår var jag i Svedala som vanligt iallafall. Tindra var med mig.
Vi pysslade hela dagen =)
Dagisbarnen kom också. En del av dom som vi ska ha en föreställning med.

Vi målade saker till scenen och det var toppen!
Dom som ville tittade på en uppvisning med hundar.
En som tränar hundar till hjälphundar.
Jätteskoj och se =)

Tog en fika med Kevin innan vi åkte vi hem.
Milli kom en stund efter.
Inte så långt efter kom även min prins <3

vi (läs han) fixade lite och sen åt vi middag innan han fick åka hem igen :(
Så jobbigt nu när man inte får sova med varandra. Men man vänjer väl sig?!

Massa mys med flickorna på kvällen och dom fick även sova inne hos mig och Ozzy =)

Kommentera här: