Allt och inget

Som ni ser så skriver jag inte så ofta nu för tiden. Orken och lusten kommer och går.

Vi var i HElsingborg förra helgen. Hälsade på flickornas farmor och sambo. En mycket trevlig helg var det. Utflyckter och mys blev det för hela slanten!
Isöndags när vi kom hem så stannade A-M på kaffe. Strax efter kom Sis. Och en stund senare kom Syrran och Jonte. Fullt ös =)
Målade klart hallen och det blev jag nöjd med.


Hallen före ommålningen
Ni förstår kanske varför jag ville måla om?!

Hallen efter ommålning

Inte det allra lättaste och komma på något till hallen. Inte så mycket att göra med den heller.

Den är lång och smal. Där är 6dörrar och inte så mycket vägg att sätta saker på.
Men jag blev nöjd och det är väl huvudsaken?!

Dagarna har sprungit förbi.

I tisdags började jag känns mig konstig. Och mycket riktigt så blev jag sjuk.

Så nu ligger jag här i influensan =(

Detta är första dagen jag är uppe en längre stund. De andra dagarna har spenderats i sängen från morgon till kväll. Bara vatt uppe och rökt, fixat mat, släppt ut hunden...

Igår kom Maggan förbi med mat till oss. Det började ju sina lite här hemma.
Hon hade köpt färdiggrillad kyckling och potatissallad. Perfekt mat när man är död!

Nä, nu måste jag lägga mig en stund. Snacka om att man inte har krafter

1 Vicki:

skriven

Du får gå till doktorn och kolla så du inte fått svininfluensan?



Hallen såg jätte fin ut!!



Har ni hund?



Vicki

2 Vicki:

skriven

Har du varit på VC så du fått det konstaterat att det är svininfluensan??



Har flickorna klarat sig?



De sägs att denna influensan är värre än de andra stämmer det?



Vicki

3 IDOLIZED; Elin mj!:

skriven

Det blev ju jätte bra! :)

Kram

4 men!!:

skriven

men vafan! skriv nån gång!

5 Elin mj.:

skriven

Hehe, tack så mycket! ;) Du också.

Puss

Kommentera här: