Sista dagen...

Kan ni tänka er att det redan är sista november.
Imorgon är det alltså december!
Har ni köpt julklappar än?

Jag har köpt 3st, men jag vet vad jag ska köpa till de flesta så nu gäller de bara att hitta tiden till det.



Förmiddagen spenderades som vanligt i Svedala =)
En lugn och skön måndag.

När vi slutade så fastnade jag och Eja utanför apoteket i 1h!
När mamma kom för att hämta mig fick jag springa in och handla :)

Vi pkte till Bara för att handla till fikan och sen hem till mig.
Lagom till äpplekakan var klar så kom Dennis, Sanna och hennes mamma och fikade med oss.
Fick massa björnbär och lingon av Sanna =)

När alla körde så kom sessorna hem.
Massa lek och bus senare var det dax att laga middag.
Sen lite mer lek innan sängen kallade på dom.

Känner att det nog kallar på mig med snart!
Även jag börjar bli trött.
Kan ni tänka er det? Så här "tidigt"


Köpte även chokladkalender till sessorna idag.
Är ju första dagen i morgon =)

Funderar på om vi ska på bio på fredag.
Arthur och minimojerna (2an) har ju premiär då =)

1 Vicki:

skriven

Kan inte fatta att det är dec månad. Inte fått in julkänslan riktigt ännu. köpt några paket men till helgen blir det fler. Ska åka till Ullared då.



Vicki

Kommentera här: